Facebook-create
Gå gärna in och följ oss på Facebook
under namnet Goodlife´s gruppträningssida.
Där peppar vi varandra samt skriver information kring gruppträningen.

Gruppträningsinformation

  • Du som medlem kan boka dig själv genom att logga in under ”Boka Pass” med din mail samt dina 4:a sista i ditt personnummer.
  • Du kan boka dig på frivilligt antal gruppträningspass, dock bara två veckor framåt.
  • Om du glömmer att avboka dig från ett pass blir du passfryst i 8 dagar. Därefter kan du boka dig på pass åter igen.
  • Din bokade plats blir automatiskt ”drop in” om du inte checkat in fem minuter före passtart.
  • Om gruppträningspasset är fullbokat kan du alltid boka dig som reserv.
    Som reserv får du sedan ett mail om du kommit med in på passet.

Fler frågor?
Ring oss 0413-20552 eller maila nyfiken@goodlifehoor.se

Vill ni HYRA INSTRUKTÖR för att köra ett gruppträningspass?
Är ni en förening eller ett gäng kompisar som gemensamt vill testa något av våra gruppträningsspass så fixar vi det! Skicka en intresseanmälan till nyfiken@goodlifehoor.se. 

Pris:
250 kronor för instruktören.
50 kronor för alla icke medlemmar.
(Kostnadsfritt för medlemmar)

Goodlife´s gruppträningspass

BoxFys


Cirkel-FYS


BoxFys är ett pass inspirerat av kampsport med intensiv träningskänsla där vi kombinerar styrka och kondition. Jag lovar att ni kommer att bli svettiga och ha roligt på samma gång!

– Håkan

Cirkel-FYS är ett varierat pass där vi använder olika redskap för att utmana alla kroppens muskler. Exempelvis gummiband, skivstänger och pilatesbollar. Cirkelfys är gruppträning med fokus på styrka för hela kroppen. Du jobbar i stationer med olika redskap eller med din egen kroppsvikt. Du tränar i ditt eget tempo; du behöver inte tänka på takten i musiken. Fokusera på tekniken eller jobba snabbt och tungt. Gruppen, musiken och ledaren peppar dig genom passet!

– Sanne

FYS-Hinderbana


Spinning


FYS-Hinderbana är ett pass för dig som vill utmanas i en annorlunda och utmanande träningsform utomhus. Du kommer att ställas inför olika hinder, exempelvis ringarna, irländska bordet, nätvägg och farmers walk. Träningen kräver styrka, koordination, uthållighet, snabbhet, smidighet och en hel del viljestyrka’

– Claus

Spinning är en intensiv träningsform där du bygger upp din kondition och styrka samtidigt som du bränner fett! Hjärta och lungor får jobba och muskulaturen i lår och vader stärks. Passar dig som vill ha ett konditionskrävande pass och vi garanterar att du kommer att svettas!

– Micke & Robban

CLAUS-Fys


Thaifys


DAG-Fys


CLAUS-FYS är ett allroundpass där vi tränar hela kroppen. Här utmanas du i tuff träning med cardio och styrka i varierande upplägg såsom intervaller, parövningar och cirkelträning. Vi använder oss av olika redskap, bland annat skivstänger, kettlebells, sandsäckar och egen kroppsvikt. Detta är ett pass som passar alla, nybörjare som rutinerade!

– Claus

Uppehåll april-sept -18

ThaiFys är ett pass där vi bygger upp din kondition och styrka. Vi använder oss av övningar från thai-boxning. Du lär dig grunder i slag och spark samtidigt som du hela tiden tränar din kondition, styrka och teknik.

– Basse

DAG-Fys är ett allroundpass där vi tränar hela kroppen. Här utmanas du i tuff träning med cardio och styrka i varierande upplägg såsom intervaller, parövningar och cirkelträning. Vi använder oss av olika redskap, bland annat skivstänger, kettlebells, sandsäckar och egen kroppsvikt. Välkommen att våga utmanas!

– Sebastian, Claus, Dan, Carina

.