Gruppträningsschema fr.o.m V 45

Facebook-create
Gå gärna in och följ oss på Facebook
under namnet Goodlife´s gruppträningssida.
Där peppar vi varandra samt skriver information kring gruppträningen.

Gruppträningsinformation

  • Du som medlem kan boka dig själv genom att logga in under ”Boka Pass” med din mail samt dina 4:a sista i ditt personnummer.
  • Du kan boka dig på frivilligt antal gruppträningspass, dock bara två veckor framåt.
  • Om du glömmer att avboka dig från ett pass blir du passfryst i 8 dagar. Därefter kan du boka dig på pass åter igen.
  • Din bokade plats blir automatiskt ”drop in” om du inte checkat in fem minuter före passtart.
  • Om gruppträningspasset är fullbokat kan du alltid boka dig som reserv.
    Som reserv får du sedan ett mail om du kommit med in på passet.

Fler frågor?
Ring oss 0413-20552 eller maila nyfiken@goodlifehoor.se

Vill ni HYRA INSTRUKTÖR för att köra ett gruppträningspass?
Är ni en förening eller ett gäng kompisar som gemensamt vill testa något av våra gruppträningsspass så fixar vi det! Skicka en intresseanmälan till nyfiken@goodlifehoor.se. 

Pris:
250 kronor för instruktören.
50 kronor för alla icke medlemmar.
(Kostnadsfritt för medlemmar)

Goodlife´s gruppträningspass

BoxFys


Tabata


BoxFys är ett pass inspirerat av kampsport med intensiv träningskänsla där vi kombinerar styrka och kondition. Jag lovar att ni kommer att bli svettiga och ha roligt på samma gång!

– Håkan

Tabata är en form av högintensiv intervallträning, där du på kort tid kan uppnå väldigt stora träningsresultat. Det är 20 sekunder max ansträngning följt av 10 sekunders vila. Oftast kombinerar vi två olika övningar som vi kör vartannat intervall, exempelvis 20 sek upphopp, 10 sek vila, 20 sek rodd med skivstång. Vi använder stänger med viktskivor i vissa övningar (Du väljer själv hur mycket du vill lasta på din stång) och endast kroppsvikt i vissa övningar. Hela kroppen kommer att tröttas ut!

– Emelie

Yoga


Jumping


Spinning


Ashtanga yoga är en fysisk form av yoga med fokus på kroppskontroll, positioner, andningsteknik och koncentration.
”A mind free from all disturbances is Yoga”‘

– Sofia

Jumping är en kombination av snabba, intensiva och långsamma hopp. Vi utövar variationer av aerobiska steg, spurter och styrkeövningar. Med andra ord tränar du både kondition, balans, koordination och styrka. Passet utförs på en studsmatta och vi garanterar att hela kroppen stärks!
Kom och testa detta fartfyllda och energigivande pass som kommer att ge dig en svettig och rolig träningsupplevelse.

– Ulrika

Spinning är en intensiv träningsform där du bygger upp din kondition och styrka samtidigt som du bränner fett! Hjärta och lungor får jobba och muskulaturen i lår och vader stärks. Passar dig som vill ha ett konditionskrävande pass och vi garanterar att du kommer att svettas!

– Micke & Gunilla

DAG-Fys


CLAUS-Fys


Kettlebell/Hiit


DAG-Fys är ett allroundpass där vi tränar hela kroppen. Här utmanas du i tuff träning med cardio och styrka i varierande upplägg såsom intervaller, parövningar och cirkelträning. Vi använder oss av olika redskap, bland annat skivstänger, kettlebells, sandsäckar och egen kroppsvikt. Välkommen att våga utmanas!

– Emelie, Sebastian, Claus

CLAUS-FYS är ett allroundpass där vi tränar hela kroppen. Här utmanas du i tuff träning med cardio och styrka i varierande upplägg såsom intervaller, parövningar och cirkelträning. Vi använder oss av olika redskap, bland annat skivstänger, kettlebells, sandsäckar och egen kroppsvikt. Detta är ett pass som passar alla, nybörjare som rutinerade!

– Claus

Kettlebell/Hiit är ett perfekt pass för dig som vill trötta ut musklerna i hela kroppen. Passet går att anpassa för alla individer. Det finns kettbells i olika viktklasser; från 4kg-42kg. Vi kommer även få upp pulsen ordentligt i intervallerna, det som kallas Hiit träning. Välkommen att prova detta fartfyllda träningspass!

– Emilia

MetaFit


Strongman/Hinderbana


Utomhus-Löpning


MetaFit är en effektiv träningsform som innebär ett kort och extremt högintensivt pass. Du använder enbart din egna kropp som redskap. Ett superkul och effektivt intervallpass som förbättrar både kondition, styrka och förbränning

– Claus

Strongman/Hinderbana är ett pass för dig som vill utmanas i en annorlunda och utmanande träningsform utomhus. Du kommer att ställas inför olika hinder, exempelvis ringarna, irländska bordet, nätvägg och farmers walk. Träningen kräver styrka, koordination, uthållighet, snabbhet, smidighet och en hel del viljestyrka.

– Claus

Uppehåll sept 17 -mars 18

Utomhus-Löpning är ett pass där vi fokuserar på att få upp hög puls i form av intervaller. Vi kombinerar löpning med olika styrkeövningar där vi använder kroppen som redskap. Gruppen håller ihop, således inga längre rundor. Intervallerna varierar mellan 100-1000m.  
Oavsett om du vill bli snabbare, löpa längre eller bara vill komma i gång så är du hjärtligt välkommen!

– Emelie

Uppehåll sept 17 – mars 18

Nybörjarspinning


Thaifys


NybörjarSpinning är en träningsform där du bygger upp din kondition och styrka samtidigt som du bränner fett! Hjärta och lungor får jobba och muskulaturen i lår och vader stärks. Passar dig som vill ha ett svettigt konditionspass!

– Robban

ThaiFys är ett pass där vi bygger upp din kondition och styrka. Vi använder oss av övningar från thai-boxning. Du lär dig grunder i slag och spark samtidigt som du hela tiden tränar din kondition, styrka och teknik.

– Basse

.